Packning till Spanien, del 2.



Nu har jag varit riktigt duktig och raddat upp en hel hög med kläder blandannat, som ska ner i resväskan!
Har fixat med alla badrumsgrejer också, tandborste, plattång, hårspännen m.m...

I eftermiddag när pappa kommer hem, ska vi väga allting när vi lagt ner det i resväskan, inklusive deras grejer, för packningen får ju bara väga ett visst kilo... Min magkänsla säger att vi kommer behöva ta bort massa grejer, haha men får hoppas på det bästa!

Snart ska jag & mamma ta en paus ifrån all packning, och sticka ner till kinarestaurangen och äta!

Ikväll, runt 9, kommer min faster&hennes kille Jerry. Dom åker enda från Uddevalla och hit, och ska sova här inatt. Dom ska ju åka med till Spanien, och då blev det lättast så, än att dom måste börja åka hit mitt i natten! :)

 

Nu är jag superhungrig, så nu ska vi åka!

Ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: c.

vad står det på din svarta t-shirt eller vad det nu är?(a)

2009-10-29 @ 13:40:41
Postat av: jag själv, linda.

claudia, sluta kommentera min blogg.

varför fattar du aldrig!?

2009-10-29 @ 13:47:25
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Den rosa klänningen var söt!

2009-10-29 @ 15:33:02
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: jag själv, linda.

svar till "Leia ♥ - det lilla extra" :



tack så mycket! :D

2009-10-29 @ 15:40:28
URL: http://duvetlindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0