Raggningsrepliker. ;D



Tycker ni raggningsrepliker är lika kul att läsa som jag gör?

Då är denna sidan perfekt! ;)

Här kommer några som jag valt ut ifrån den sidan, som är rätt gulliga. :)

 

Om Gud gjorde något vackrare än dig, så behöll han det nog för sig själv.

Om en tjock gubbe kommer och stoppar dig i en stor säck, oroa dig inte, tomten försöker bara ge mig den perfekta julklappen.

♥ Om skönhet var vatten skulle du vara en ocean.

♥ Sover du på din mage? Inte? Kan jag få göra det?

♥ Snygga skosnören, ska vi hångla?

♥ Simma kan jag, men i dina ögon drunknar jag.

♥ Söt hund, får man klappa matte?

♥ Hej, får jag kolla en sak? *Kollar bakom örat* mh, som jag trodde. - Made in heaven!

Den sista är söt! :)



Kommentarer
Postat av: jossan

fan va gulliga raggningsrepliker ! ;D

2009-10-29 @ 19:05:01
URL: http://jossaannbullarbo.blogg.se/
Postat av: jag själv, linda.

svar till Jossan:



Ja, ellerhur! haha! ♥

2009-10-29 @ 19:16:38
URL: http://duvetlindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0