Rubriiik

Idag är det torsdag, helt okej dag..

Idrotten var roligast, basket, gjorde mål, eller vad man nu säger i basket, men wihooo iallafall! ;)

Annars såg dagen ut såhär:

Matte
Engelska
Lunch
Idrott
NO
sv/so

Sedan hem, äta, plugga, data, sedan runt 7 skulle jag egentligen åkt in till borås, till sångpedagogen som är halv 8, men jag har bestämt mig att sluta hos sångpedagogen... Jag vill ju sjunga, jag gör det jämt, men känns så jobbigt att sjunga för folk, jag har typ fobi mot det, får panik och vet inte vart jag ska ta vägen, ja så är det faktiskt.. Måste bli av med den "skräcken", jag vet & jag vill, men kändes bara så jobbigt, att vara illamåendes nervös varje torsdag man skulle till sångpedagogen, ävenifall jag gjorde något som jag älskar mest av allt; sjunga. Men ändå känns det så jävla jobbigt att sjunga för andra.. fan också!

 

Aja, nu är det som det är, får väl nöja mig med att sjunga hemma sålänge, 24/7. ;)

 

Menmen, nu är klockan snart 8, ska se på film. :)

 

Orkar inget längre inlägg idag, känner mig trött...

 

Men imorgon åker jag till mina sötnosar iallafall, längtar verkligen! ♥

/puss!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0