Såhär ser mina dagar framöver ut!

Planering! ;D

Idag(fredag): Anja efter skolan, ska käka pizza & ha kul. :) Runt 7 åker jag till Freja&Eddie. :)

Lördag: Freja&Eddie.

Söndag: Freja&Eddie, restaurang med Ramona, Roger, mamma, pappa. :)

lov-vecka:
Måndag: Plugga till alla prov som är den veckan när jag är borta...

Tisdag: Plugga...

Onsdag: Plugga allt som jag kommer komma efter med när jag är borta.

Torsdag: Packa, min faster&hennes kille sover här.

Fredag: Upp klockan 4, faster, hennes kille, mamma, pappa och jag möter farmor och hennes sambo på Landvetter. 8:00 sätter vi oss på flyget till Spanien! :D

Är borta i en vecka, så hela veckan efter lovet är jag borta, och kommer hem på fredagen.

På lördagen ska jag kanske vara med Anja.

Sedan tråkiga skolan på måndagen igen.

Men det är ju långt kvar, nu ska jag inte tänka på det, utan på Spanien! :D

Längtar! :D

 



btw, segar eran "blogg.se" sida också?
Tar ju jättelång tid att logga in och att publisera inlägg, gah...

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0