Allt för att roa mina läsare.. ;)

Ja, hehe, inte för att jag är speciellt seriös, men för det första har jag ingenting att göra,

och då tog jag lite kort istället, som jag tänkte visa, några av dom. ;)

Jag bjuder på dessa bilder, är skämt, jag är inte allvarlig..;)


Mina älsklingar på dataskärmen ju:) Min blogg är ju uppe, och min header(;


lauuuuuuuuuuuugh! ;D


HAHAHAHAHHAHA! yeah, that's me!


 



Just det!
Vi har ett nytt husdjur; en söt liten igelkott som bor under våran altan! :)
Hm, vad döper man en igelkott till? Ivar kanske? ;)


Kommentarer
Postat av: claudia

snyggah bilder du (Y'

& en sak te jag har tråkigt -.-

nårra bilder finns ute nu & kommer mer snarT (:

2009-09-06 @ 16:11:10

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0