Äntligen fredag! ♥


Hejsan svejsan alla läsare, mår ni bra?

Det gör jag, för nu är det ju helg! :D Alltid lika gött!
Men för min går nog halva helgen åt till att plugga... fan, men vi har engelskaprov på torsdag, tyskaglosor till onsdag, mattediagnos ska vara inlämnad på tisdag, sv/so uppsatsen inlämnad på fredag, hemkunskap till onsdag... Alltså jag pallar inte!

Men på lördag blir det stan med min sötnos! ♥


Bara för att vi är bättre än dig. ;)


Menmen, i skolan idag var det rätt lugnt faktiskt.

matte
spvl
sv/so
lunch
syslöjd
NO

På slöjden satt jag, Stina, Sanna&Linda, och pratade om gamla tider, eftersom vi gått tillsammans i 6 år, i 6 underbara år. :) Tänk va mycket minnen man har tillsammans, så synd att alla splittrades i 7an!

Men iallafall, och sedan på NO:n, så fortsatte vi med sex&samlevnad, och skulle fylla i en lapp om tjejer&killars könsorgan och... Tja, kanske inte behöver gå in på detaljer? ;)

Jag och Stina gjorde den lappen tillsammans, haha, härregud va mycket kontsiga ord som kom upp...! ;)

Slutade 14:10, då åkte jag hem och satte mig vid datorn efter ett tag, och nu sitter jag här och bloggar, och äter flingor!

 

Senare grillar pappa hamburgare, och vi äter hamburgare&bröd, mums! Längsen jag åt det..!? :)

 

Bloggar säkert mer ikväll, men kan inte ni skriva och tycka till; vad vill ni att jag ska skriva om?
Har typ, som alla säger, "bloggtorka" och har ingen fantasi kvar om vad jag ska skriva om! ;)

 

Här får ni iallfall dagens outfit!


Jeanstights; ginatricot.

Vitt linne; ginatricot.

Grå tjocktröja; cubus.

Vita converse; DinSko.

Nu ska jag kolla FOKIS blogg, är typ beroende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0