Borååååååås!


För er som undrar vad jag gjorde när jag skulle iväg, så åkte mamma, pappa och jag till borås denna onsdagskväll! :)

 

Pappa skulle köpa saker på ClaesOlsson (stavning?), medans jag och mamma bara gick runt i lite affärer och kollade, köpte glass blandannat! ♥
Sedan fick jag *pip*, och det var kul! :)
Kan tyvärr inte säga vad jag gjorde, skulle väcka för stor uppmärksamhet, hahahaha!

I borås köpte jag en ny Handkräm; Hand Care, helps restore skin's natural moisture balance, och lukar supergott!

Men nu är jag hemma, och ska strax sätta mig vid IDOL, som har börjat nu. :) Här får ni lite bilder;


glassen som jag åt, mums! - dock suddig bild, vet -


Handkrämen som jag köpte, luktar verkligen gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0