Borås nästa... ! :)


Godmorgon alla sötnosar! ♥
- Sovit gott?

 

Själv har jag vart vaken sedan 8. Har duschat, ätit frukost, gjort iordning mig, vart & tatt ut pengar, och nu sitter jag här och bloggar! Är klar med allt, och väntar bara på att klockan ska bli typ 10:20, då jag drar ner till byn och möter Anjis, och sedan kommer bussen 10:49.

 

Blir en shopping dag idag!

Jag ska köpa skor till kärleksmiddagen, och sedan får vi se om jag hittar någonting annat. Skorna som jag funderar på att köpa kostar 199kr, och jag har 500kr med mig, så lite annat har jag väll råd med! :)

Men den jävla bussen tar ju 100kr för hem&dit, shitt allstå! Menmen...

Äter väll någonting i stan också förmodar jag, sedan ska jag vara smakråd - Anja ska köpa klänning till kärleksmiddagen! :D

Jag bloggar mer när jag kommer hem, och då lägger jag nog upp lite tuffa bilder ifrån dagen också. ;)
Lyckas ju alltid bli så extremt vackra kort, när jag och Anja är tillsammans, fattar inte... ;)

Men här får ni en färsk, nytagen bild på mig!


Kläderna idag blir ljusa, svarta, jeans, vitt linne, grå mjukis, & vita converse.

En ljusbrun väska också, och vantar med olika bruna nyanser.. :)

Ja, för det är faktiskt kallt ute just nu... :)

 

Men nu måste jag dra, pusshej!

 

 


Kommentarer
Postat av: simone

Ska du shoppa i Borås? Förstr inte det, finns typ ingenting där :P

2009-09-19 @ 15:11:55
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: jag själv, linda.

Svar till Simone:



Men jo, det finns visst mycket där, alla som säger att borås är dåligt har så FEL! ;D

2009-09-19 @ 19:43:12
URL: http://duvetlindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0