Claudia sötnos! ♥



Claudia, det har gått både upp&ner mellan oss.

vi har vart osams ibland, men vissa gånger har vi vart jättebra kompisar, som att vi känt varandra

i evighet. :)

Men vi har ju bara pratat via datan, msn&bilddagboken, men jag skulle gärna vilja träffa dig

på riktigt, och bli riktigt bra vänner, på riktigt, för du är en jättesnäll&rolig tjej, så jag hoppas

att vi inte glömmer varandra någon mer gång, eller är osams. :)

Senaste vi gången vi pratade på msn var vi osams, och sen dess har vi inte pratat, men idag

började du skriva med mig på bilddagboken, och nu har vi pratat i säkert 2 timmar. :)

Vill verkligen vara kompis med dig, för du verkar vara en jättebra vän:)


Du är sötast tjejen:) ♥


PUSS!


Kommentarer
Postat av: claudia

Jag vet inte var jag ska börja,

Linda du är en sjukt bra vän,

& ja det har gått upp&ner mellan oss.

från början var vi sjukt bra vänner som om vi kände varandra i evighet,men sen blev osams och snacka

inte med varandra.

aa vi har ju för det mesta snackat via internet & så.& jag vil träffa dig nununu :)

& vi ska träffas,det är bara ett måste !



du är en ritkigt bra vän,underbar,snäll,sööt & allt/v.

jag lovar,vi kommer alldrig glömma varandra någon mer gång eller bli osams,aa vi var osams ett tag,men jag vill inte förlora dig som vän & därför

börja jag skriva med dig och det funka och jag är glad över det.aa vi prata mer än två timmar ;D

&jag vill va vän med dig ,du är den bästah <3



du är söötast vännen :*

2009-09-04 @ 21:50:32
Postat av: - claudia ♥

gud 2 år sen .. haha gamlatider de ja men du var en bra vän faktiskt , tråkigt att de sluta som de gjorde.. hade velat vara vän med dig men de blev som de blev, men det var awesome att lära känna dig även om vi inte pratar mera och när vi skriver idag med varan så blir det kaos man får helt enkelt bara ha det så... :)

2011-03-02 @ 02:08:40
URL: http://oonlyyouknow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0