En helt vanlig onsdag!


Hejsan hoppsan alla sötare läsare, hur har eran dag varit? ♥

Min dag har faktiskt varit rätt okej! En kort sammanfattning dårå...

Första lektionen var språkval, fy, höll på att somna! Messade med Claudia som var duktig på att underhålla! (y)

Nästa var bild, satt med allt roligt folk, och målade på våra giraffer. Pratade med Stina&Sanna, lite om minnen och sånt ifrån 6an, saaaaknar! ♥

Sedan engelska. Alice fick typ ryck för att ingen lyssnade och alla pratade med alla, haha! Men om jag ska vara ärlig, så pratade jag inte speciellt mycket, satt mest och försökte låta bli att somna, var verkligen hur trött som helst!

Mat sedan. Satt med Frida, Elin, Karro, Karin, Linda och Anja. ♥

Pratade och skrattade som aldrig förr! Haha eller nja, vi brukar ha rätt kul... ;)

Gick till Shell med Anja på matrasten, tillsammans med Markus som hade på sig Anjas mössa, och blev riktigt sexig, hahah!

Efter maten var det sv/so. Gertis pratade ett tag, sedan nån film och sex&samlevnad. Satt mellan Albin&Olle, haha söta små pöjkar detdär asså! ;D

Jag och Stina hade förresten kul denna sv/so-lektion också! (y)

 

Sista lektionen var hemkunskap, jobbar ju med Sean, som snart ska flytta till England förresten... :(

Så jävla tråkigt, buhu!

Men iallfall, skulle göra panerad fisk med potatis och kall sås idag, hm, inte världens godaste mat precis, men min och Seans mat blev rätt gott faktiskt, bara för att vi är grymmast! Själva matlagningen gick väll sådär, haha Sean var så inne i hans potatisskalande, så han bara skällde och höll på, hahahhah! Men sedan när jag skulle lämna förklädet gjorde han också det, och trängde in mig i ett hörn och försökte tvinga mig berätta vem det var jag skrev om på min bilddagbok, vem det var jag hatade, men han lyckades inte få mig tala om det.. ;)

Sedan när vi hade ätit klart satt vi och pratade, då helt plötsligt började han greja med mina ben, haha, och säger; "vilka sexiga ben du har..."
Haha, den andra personen som säger det, maha! ;)

När vi slutade, 15:40, åkte jag hem och satte mig vid datorn. Åt lite med mamma och pappa, men ytterst lite, eftersom jag var mätt sedan hemkunskapen, och så skulle vi dessutom äta lax hemma, fy!

Så har ungefär min dag sett ut, puss!


Godiset från Shell, dock bara för 5:- , hihi. ;)

/duvetlindaa.




Kommentarer
Postat av: claudia

jag är bäst på att underhålla ;D<3

& du messar ju myycket säger vi hah;)

2009-10-02 @ 16:08:45
Postat av: claudia

jaag är bääst på att underhålla (;

& du messar ju myycket ,sääger vi höh (;

2009-10-02 @ 16:10:51

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0