finally - Friday! ♥

Heeej, idag är det äntligen fredag!

Alltid lika skönt!

 

Skolan idag var också riktigt kul faktiskt!

Första lektionen var det matte, genomgång och lite eget jobbande.

Sedan, istället för språkval, så samlades alla 8or i matsalen och där stod en tjej, och pratade om världens barn och insamlingsgrejer som vi ska börja med, och så visade hon bilder och en film.

Sv/so nästa, jag och Albin delade på hans Ipod, så vi jobbade jättebra faktiskt, och det behövde jag verkligen, måste skriva klart ROM! Men i slutet av lektionen märkte Gert att vi hade Ipod, och det får man ju egentligen inte, så då försvan den. :(

 

Sedan mat, usch, äcklig soppa! Matrasten gick åt till att vara i de lilla musikrummet och lyssna på när Karro, Frida, Linda och Karin sjöng, nice! :)

Efter maten var det slöjd, jag och Frida satt suuupernära varandra, som alltid, bara för att båda ska kunna ha Ipoden, hahahaha! Och så gick jag, Frida och Karro "på toa" flera gånger, men egentligen gick vi till killarna i träslöjden. ;)

 

Sista men absolut inte minsta lektionen, hahah, var NO, sexualkunskap.

Först pratade vi om hur man gör barn, haha missförstå mig inte, men typ hur massa ägg åker omkring och sånt, haha, men iallfall, då helt plötsligt säger Sakarias högt; Då blir det äggröra! HAHAHHAAH, fatta hur mycket jag och Stina skratta? ;) Sedan gjorde vi en övning med påståenden och så skulle man ställa sig i olika hörn, beroende på vad man svarade; ja/nej/vet ej, rätt kul faktiskt. :)

 

Slutade 14:10, hem, ta det lugnt och sedan äta världens godaste mat! Mammas mat! (y)

 

Satt och skrev på sv/So i typ 3 timmar, och lyssnade musik. :)

 

Nu sitter jag här, i soffan med datorn, och klockan är 7.

Ska snart poppa lite popcorn och kolla på IDOL klockan 8. :)

 

Ha en bra fredagskväll,


Såhär fint skev Stina på min arm på NO:n. ;)

Översättning; Linda är näst näst bäst efter Stina & nån annan.

haha!

 

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Stina

det är sant :DD

2009-09-27 @ 13:57:59
URL: http://stinaeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0