Förväntas vaaarm dag! :D




Tjollahopp varma dag! :)

Om ni missat det, så hörde jag på radio att det kunde bli upp till 22-23grader varmt idag! :D

Så klädseln blev tunt och bekvämt, dock samma tröja som igår, men whatever, jag gillar den. ;)

Jeansshortes är egengjorda, avklippa jeans! :)

Idag efter skolan händer väll inte speciellt mycket, hem och ta det lugnt, kanske plugga lite...

 

Igår blev det bestämt att jag åker till mina sötnosar, Freja&Eddie, och stannar tills söndag! ♥

Nu ska jag göra mig iordning, men vi hörs väll ikväll! :)

 


Kommentarer
Postat av: claudia

aa det var rätt så varmt idag,

men det blev ingen skola idah för mig,

mådde dåligt o.s.v (;

2009-09-09 @ 15:43:45

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0