Friidrott var rätt kul! :)


Hello! ♥

Gick halva skoldagen idag, och efter lunchen bytte vi om och gick upp till björnskogsvallen, där alla 8:or redan var. Värmde upp, sedan började 8b2 med 60m, jag körde mot Julia först och vann, men tiden var typ 10'38, och sedan sprang jag tillsammans med Linda, och förlorade, men tiden förbättrades till 10'08. :)

Hoppade höjdhopp sedan, klarade 1,10 som högst, haha.
Sedan stöta kula, fick typ 2'nånting. ;) Sista grenen var längdhopp, haha typ 2'55, usch!


(nej, inte fjortis-streck, utan nästan alla tjejer i klassen hade så, för det var tufft! ;D)

När alla var klara med det, gick jag och Anja till parkeringen där mamma hämtade oss; körde Anja ner till skolan, och mig hem? ;)

Duschade och fixade mig, sedan iväg till borås, knalleland.

Gick till lite olika affärer, och jag hittade 3 par skor, klänning till kärleksmiddagen, och snygga underkläder. :) Riktigt nöjd! Mamma köpte en vinterjacka och mjukiströja.

När klockan började närma sig halv 8, åkte vi till stället som medborgarskolan låg på, min sångpedagåg!

Var väldigt nervös faktiskt, men när jag träffade henne släppte all nervositet, och vi pratade lite första gången, för att lära känna varandra och så, och hon pratade lite om hur man sjunger på rätt sätt, och så pratade vi om min bakgrund, att jag gått i sånggrejer innan & så, och gjorde lite övningar, men snart var det slut och jag&mamma åkte hem. Längtar redan tills nästa torsdag, då jag ska sjunga, och inte bara prata. ;) Hon ville att jag skulle sjunga nån Sonja Aldén - låt, eftersom min förra sångpedagåg tyckt att jag sjungt bättre än henne, haha, så hon ville höra. ;)

Jag&mamma åkte hem iallfall, och jag visade kläderna för pappa, och tog kort på allt, så här får ni lite bilder på dagens köp;








Klänningen till kärleksmiddagen, skit i handen, haha!

Längst upp är den svart, sedan själva kjolen är grå, och till den hade jag tänkt köpta lila pumps. :D

Ska in till borås med Anja på lördag. :)

NÖJD MED DET JAG KÖPT!




Kommentarer
Postat av: claudia

(:

jag kanske ska oxå börja på en

musikskola med en som heter anna ,ja en vän te mejh (y';*

men sonja Adeln är bra på att sjunga har hört henne för ett tag sen men ja (aa'

vi hörs väll imorogn ;D

& snygg skoor ;)

2009-09-17 @ 21:24:01

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0