Friluftsdag idag...


Moshi moshi på er, alla sötnosar! ♥

Just nu sitter jag i min säng och bloggar, har gjort mig iordning och ska snart äta frukost!

Idag går vi halva dagen i skolan, tills maten ungefär, sedan går vi upp till en fotbollsplan som är en bit ifrån skolan, björnskogsvallen, och där ska vi möta dom andra 8:orna i höjdhopp, längd, ja, allt sådant inom friidrott, gud så tråkigt!

Menmen, sedan slutar vi, och får gå ner därifrån och hem. Men mamma hämtar mig, kör hem, duscha och fixa mig, sedan åker vi in till Borås, där jag ska börja hos en sångpedagåg!

Ska gå där varje torsdag nu i några veckor framåt, KUL! :)

Äntligen! Vi har letat och letat efter sångsgrejer som passar mig, och nu har vi äntligen bokat in mig, känns så skönt! :D Så det ska jag alltså göra i eftermiddag, men innan sånggrejen, så ska vi vara i borås, och jag ska kolla på lite kläder och sådär, för sångpedagågen börjar inte förens halv 8. ;)

 

Så jag är riktigt taggggggad nu! :D

Jappjapp, hörs kanske ikväll, om jag inte kommer hem för sent villsäga.. Men annars får ni ha det så bra,

PUSS&KRAM!


Kommentarer
Postat av: claudia

LYYCKA TILL ;d<3

& vi hörs väll sen puss.

2009-09-17 @ 16:08:57

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0