Han går mig på nerverna...!

Hej hopp, måndag idag!

Helgerna bara springer förbi, först är man jätteglad över att det är fredag och att en hel helg väntar, men den försvinner innan man ens hinner blinka..

Idag var det rätt lugna lektioner;

Samling
sv/so
lunch
idrott
matte
språkval

Jag var inte med på idrotten, som ni redan vet om ni kollat inlägget under, och allt berodde på min mage, och att jag är tjej.. haha! ;)

Sakarias, mitt irritationsmoment kom fram till mig och sa;

- Ey, du, Linda, vi killar tycker du är sexig, du har sexiga ben!

Asså seriöst, vad svarar man på en sån mening för det första!?

Om man nu kan kalla det mening..

 

Sedan på rasten innan matten, kom han också fram till mig, och var verkligen helt seriös;

- Du kan väll sova hos mig nån gång om du vill?

Ehm, nej, tack för erbjudandet!? ;)
Usch, mitt liv är förstört, eller iallfall de sista två åren, om han ska fortsätta hålla på, haha jag orkar verkligen
inte med honom..! Sakarias.. Varför har han en elevassistent? Jo, för att hon ska blandannat kunna säga till honom när han håller på för mycket, vilket han inte fattar att han gör, men ingen tillsägelse, nejnej..


Efter sista lektionen, som var spvl, så åkte jag hem och åt, och nu sitter jag här.

Resten av kvällen, eller iallfall några timmar framåt, är jag ensam hemma, gött! :)

Mamma och pappa är på en kurs som handlar som språkresor,och jag skulle egentligen följt med, men jag skyllde på att jag måste plugga. ;)

Nästa sommar ska jag troligvis, eller asså, kanske, på språkresa till England, någon som vill hänga med? ;)

 

Skriver kanske mera ikväll, ha det göttans!

 


Kommentarer
Postat av: claudia

hahahah sexiga ben;o

sova hos han (aa'

hahah jag tkr synd om dig asså & att du står upp med han heeheh.

2009-09-07 @ 16:52:42
Postat av: din bästa frida! :D <3

SÖTNOS!

du & saka skulle bli ett sååååååå vackert par, att du inte tar chansen? hahahah!



JAG SKA OXÅ PÅ SPRÅKRESA NÄSTA SOMMAR, TILL ENGLAND!

eller i alla fall kanske, jag & pappa har pratat om det, ska bara få mamma med oxå ;)

vi kanske kan åka tillsammans? :)



PUSS, i love you (titta vad bra min engelska är!!!!) <3

2009-09-07 @ 22:14:13
URL: http://fridahedbergg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0