Hemma igen.

Tjosan alla söta läsare! ♥

Kom hem nyss, eller typ för en timma sedan.

Har duschat och packat upp min bag, och nu sitter jag vid datorn och kollar bloggar och min bilddagbok! :)

Igårkväll, efter att jag bloggat, så kom Ramona efter ett tag, och vi satte oss och fixade in bilderna jag tatt idag, till hennes dator, sedan hällde vi upp lite godis och kollade på tv, men bytte snart över till film, och det blev BIG, har sett den innan, men den är rolig! :D Vi åt godis tills vi typ mådde illa på det, haha, och sedan somnade Ramona efter halva filmen, men jag försökte kolla klart, men när den nästan var slut, typ en halvtimma kvar kanske, somnade jag också, men vaknade sedan av att texten rullade på tvn, filmen var slut, och Freja stod i dörröppningen till sovrummet, och frågade efter mamma, haha! ♥
Ramona gick in till henne, och jag gick runt och släckte och sådär, sedan kröp jag också ner i sängen.
Ramona gick upp och ringde Roger efter ett tag, men sedan somnade vi.
Men vaknade dock efter en timma igen, typ 1, av att Freja var vaken och hade ont i magen...
Hon drack vatten och la sig bredvid Ramona, så det blev lite trångt i sängen eftersom Eddie också låg där, men det var mysigt, så vi somnade igen... :)

Idag gick vi upp runt halv 9, åt frukost och jag packade, sedan kollade vi tv. Jag höll i Eddie, och Freja satt bredvid i soffan, medans Ramona diskade ute i köket. Sedan skulle jag försöka få Eddie sötnosen att sova, som gick sådär. ;) Två gånger hade han somnat, men när jag skulle lägga ner honom så vaknade han, men på tredje försökte funkade det! ;)
Pappa kom runt halv 11, då åkte jag hem... :(
Åt Center på vägen hem, mums!

Ja, och när jag kom hem duschade jag & packade upp väskan, som jag redan skrivit, och nu sitter jag här och bloggar och lyssnar musik!

Saknar sötnosarna redan! ♥

Nu får ni lite bilder ifrån helgen, varsegooooda! :D


Fredag; Freja badade ju på kvällen! :) Haha, gud va kul vi hade, Freja
och hennes alla badankor! ;D


Fredag; Ramona&Freja! ♥ + Frejas alla dockor/nallar som hon raddat upp i soffan. ;D


Fredag; Popcorn! :D


Lördag; Jag&Eddie! ♥

Lördag; Freja coolingen pratar med Roger i telefonen, och har sin handväska bredvid sig. ;)

Sitter i vagnen påväg ner till knalleland.


Lördag; Eddie var som en liten sovande klump i min famn, hela vägen ner till Knalleland! ♥

Lördag; Eddie kan sitta upp i vagnen nu, sötnos! :D


Lördag; Hahhahhaa, Frejas kom bärandes på kalsonger som hon ville köpa. ;)

Hon kramade alla skyltdockor, och skulle sedan säga "hejdå" till alla, innan vi gick därifrån! ;)


Lördag; sova:)


Lördag; skratta:)


Lördag; hahah, inne på Lindex, Freja kröp upp och la sig i hyllan! ;)♥


Lördag; hihi, sötan. :) I bakrunden till vänster ser man lite av mig och Eddie! ;D


Lördag; Dom är inte lika varandra, trots att dom är syskon. :)

Men lika söta är dom iallfall!


Lördag; på vägen hem, haha, folk som gick förbi tittade på honom, och vissa sa för sig själva
att han var jättesöt, och vissa sa till varandra; åh, kolla va gullig! ;)


Lördag; somsagt, vägen hem gick ganska långsamt, för Freja gick lite i sin egen takt.. :)

Japp, där fick ni några söta bilder! :D

Ha det bäääääst! ♥


 


Kommentarer
Postat av: claudia

sjukt sööta är ni alla (:

2009-09-13 @ 16:12:55
Postat av: claudia

hahahah då vet man vad freja gör i en affär ;)

man hittar henne väll alltiiid på hyllorna ;D

2009-09-13 @ 16:14:09

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0