Imorgon är det fredag, wiho! :D

Hej sötnosar, sorry att jag inte hunnit blogga nånting idag, förens nu, men jag har inte haft tid! ♥
Så det får bli ett extra bra inlägg nu då!

Idag var det skola som vanligt, hade jättesvårt att gå upp imorse, fy!

 

På idrotten idag, slog jag mitt eget rekord i höjdhopp, jag klarade 1,13, hihi, kanske inte världens bästa höjd, men för mig var det det.. :)

På sv/so:n sista lektionen, var det lästimma. Albin har ju en bra bok, haha, den heter; Sex & sånt.

Så han satt och läste om kondomer och mens hela lektionen, hahahah! För en gångs skull var han verkligen tyst, han var nog fruktansvärt inne i boken... ;)

Efter skolan åt man kinamat med familjen, sedan hem och kolla NO:n, som vi har läx/prov-förhör imorgon, och det satt som en smäck! Känns ändå skönt att man kan läxan dagen innan, då känns det lugnt på något sätt. :)

 

Sedan hade jag ingenting att göra, så jag fixade naglarna! ♥
Det fick bli svarta naglar, med guldglitter ovanpå!

De ena lillfingret fick en liten blomma på sig också, som jag satte fast genom att ta glans-nagellack på, som jag också tog på de andra naglarna, för att få lite mer glans! :)
Känns nice när man har snygga naglar, synd bara att man inte har så långa... Usch på mig, biter bort eventuella långa naglar, heeela tiden, måste kanske gå till psykolog? haha! Eller psykopat, som jag alltid säger fel på... ;)

Ikväll blir det att se IDOL, sedan soooova sova sova! :D

Hade fått ganska många kommentarer i förra inlägget, om min mobiltelefon, eller tja, 5st, men ändå, det var folk som jag aldrig pratat med förut, och det är kul med nya läsare! Fortsätt kommentera babes! :)

 

 


Kommentarer
Postat av: claudia

tihi(aa'

mina va långa ett tag,men inte nu längre (;

men dom växer snart igen eller vad man nu säger;D

2009-09-11 @ 09:50:55

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0