Jerry Springer Show!

Hej bloggen!

Igårkväll kollade jag på Jerry Springer Show, vilket enligt mig är ett sjukt program, men kul.

Jag menar, om man tillexempel ska berätta att man vart otrogen med en transexuell, som en kille

i programmet gjorde igår, varför måste man vara med i tv då? Varför överhuvudtaget vill man vara

med i tv när man vill berätta sådanna grejer!?

Vissa blir ju jättearga och springer fram och försöker slå den andra personen, men som tur är finns

det ju vakter där. ;)

Och vissa tjejer/tanter som var arga på varandra, drog ju upp tröjan och var nakna och typ skrek

åt varandra, alltså, jag upprepar; sjukt program!

Samtidigt som det är tragiskt med sådanna bekännelser som dom gör emot varandra, är programmet

ändå väldigt kul och iallfall jag, fastnar lätt vid det programmet! ;)

 

Vad tycker ni om Jerry Springer Show?



/L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0