Kul onsdag!


Moshi moshi på er! Allt bra?

 

Skolan idag var faktiskt riktigt rolig.

Första lektionen var spvl, läxförhör, gick helt okej.

Sedan bild, satt med Albin, Sanna, Stina, Mika, Linda, Sean, Olle och säkert nån annan, haha, fortsatte med våra snygga giraff-bilder, men innan det, läste vikarien som vi hade, en liten historia, men som hänt på riktigt. Typ om en gubbe som vart på grisfest, sedan började hans bil brinna, och då gick han hem, drack öl och blev väldigt full, sedan satte han sig på sin åkgräsklippare, till den förstörda och uppbrända bilen, haha, helt sjukt, och då skulle vi måla bilden som kom upp i vårat huvud, min blev ju så snygg! ;D

Sedan var det engelska, gjorde klart alla mina stenciler, & imorgon är det prov! :(

Mat nästa, spagetti&köttfärssås! Satt med Frida, Karro, Linda, Elin och Karin, och efter lunchen gick vi till musikrummet och dom sjöng och höll på, medans jag kollade världens sexigaste video på Karros mobil, hahaha helt sjukt är du! ;) ♥

Sv/so nästa, satt med Frida, och vi skulle egentligen jobba, men började skicka lappar med Olle&Sean, om vad vi tyckte att man såg ut som, eller inte såg ut som, men vad man passade som, hahaha! Först blev jag Mariah Kerry (stavning?), och Frida blev... hm... minns inte. Men sedan skrev dom typ massa konstiga grejer, och jag skrev att Sean var en kläng-apa. :) Olle och jag fortsatte att skicka lappar, helt sjukt var det, men kul!

Hemkunskap sista lektionen, gick till fiket med gull-tjejorna, och köpte smakis, haha, typ som festis, fast utan konserveringsmedel och skit! (y)

 

På hemkunskapen gjorde vi en tunnbrödsrulle med antingen ost, skinka och sallad i. Sedan dukade vi fint på ett bord, och åt mackorna och Birgitta pratade om bordsskick och allt sånt, till kärleksmiddagen. Sean var sååå duktig, åt jätteduktigt verkligen! ;)

Körde lite tum-fight med Sean&Frida också, hahahhahaahha, jag äger på det! ;)

Det var en kul lektion, jag och Sanna hade kul! ;)

 

Efter skolan blev det hem och äta, sedan sova ett tag, haha jag typ somnade i våra sköna stolar i uterummet, i kanske 10 minuter, sedan började jag plugga engelska och skrev på sv/so - arbetet...

 

Nu är klockan 8, och jag ska sätta mig framför tvn, IDOL! :D

 

Ha en bra kväll, puss&kram!

/duvetlindaa.


Kommentarer
Postat av: claudia

myyycket du skrev;D

vi hörs väll sen :*

2009-09-24 @ 12:53:16

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0