Ny design, igen...


Asså fan att man ska hålla på att klicka överallt!?

 

Jag tog bort koden till ipoden (koden jag trodde var till ipoden), men det var det såklart inte, utan
till nånting annat, som då blev helt cp på bloggen, och allt rörde ihop sig och gah... !

Så jag fick typ panik över att bloggen såg ut som den gjorde, och då klickade jag in nytt tema, och sedan
arbetat efter det, typ fixat ny header (som lutar lite åt blått, eftersom allt i menyn till höger är blått), och gjort
ny hälsningsfras som ni ser längst ner i inläggen, och massa sånt, men nu fick jag iallfall bort visningsbilden
som jag hade innan, och som inte gick att få bort av nån konstig anledning?

Så nu blir det att fixa lite ändringar på bloggen, så att det ser någelunda ut igen! :)

Vad tycker ni om ändringen på bloggen? Mycket fulare, eller fortfarande bra?

Puss!


Kommentarer
Postat av: claudia

näe inte ful !

fotfarande fin :)

men lite störigt att dina uppdateringar är på den andra sidan & musiken är borta :/

men annars är den bra :D

2009-09-15 @ 16:39:20
Postat av: claudia

näe inte ful !

fotfarande fin :)

men lite störigt att dina uppdateringar är på den andra sidan & musiken är borta :/

men annars är den bra :D

2009-09-15 @ 16:39:21
Postat av: linda

njae..

den förra var finare, med kort på dina kusiner och dom där! :P

denna var lite tråkig.. "/

men du skriver bra och så,

så sluta INTE! :D

2009-09-15 @ 17:10:35

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0