Nystädat rum & allting! :)

Hej bloggen! ♥

Jag har precis gjort lite nytta, genom att städa upp en aning i mitt rum!

Var verkligen prylar, kläder, smycken, läxor, skolkataloger överallt!

Vet inte varför jag dragit ut allting, men somsagt, nu är det rent och fint! :)

 =
 =

Mamma&pappa kom nyss hem ifrån Språkresa - kursen, så jag ska väll gå och prata med dom lite,

sedan ska jag blöta mitt hår, och blåsa det och massa, så blir det fint tills imorgon!

Jag har nog glömt att skriva det, men imorgon är det skolkort som gäller!
Skulle egentligen tatt det om en vecka, men det var något krångel då, så klass 8b2 tar imorgon! :)

 

Tar med mig plattång till skolan! ;)

 

Nu orkar jag inte skriva mera, men ni får ha en fortsatt bra kväll, godnatt på er! ♥


Kommentarer
Postat av: claudia

LYCKA TILL;D

2009-09-07 @ 20:35:13

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0