Nytt nytt nytt!

 Hej bloggen! ♥

 

Som ni kanske redan har märkt, är designen helt annourlunda sen förra gången ni kollade? :)

Känns skönt med nytt, och jag är faktiskt rätt nöjd nu!

Ipoden, det helt nya temat, lite egna koder och framförallt, bilderna längst upp, som är på det som betyder mest i mitt liv ♥

Nu känns bloggen mer personlig, med mer egna bilder på headern, musik som jag gillar och färger som jag gillar. :) Det känns mer som min blogg nu, och inte bara en blogg med det vanliga temat och inget kul alls.. ;)

Utan nu får det vara såhär ett tag, I like it! :D

Vad tycker ni om det nya utseéndet på min blogg, och musiken?

Är det bättre eller sämre än innan?

Kom gärna med egna åsikter :)

 

/L.


Kommentarer
Postat av: claudia

Den är mkt bättre nu & fin är den oxå (y'

2009-09-06 @ 14:50:46

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0