pluggandet flippade ur...

Alltså, jag vet verkligen inte varför jag är såhär uppe i varv just nu, helt urflippad, men samtidigt väldigt glad! :D Så det är väll bra? ;)

Jag försökte kolla lite på tyska-provet nyss, men det gick inte...

För det första är min pappa väldigt rolig, så kan ju skylla på det. ;)
Haha, världens bästa humor, yeah!

Så nu skiter jag i läxorna, och fortsätta smsa och lyssna musik istället! :D

Messade med Ramona för ett tag sedan, och hon skickade bilder på Freja&Eddie i den nya "gå-stolen", som egentligen ska vara Eddies, men tror Freja uppskattar den dubbelt så mycket, haha! ♥
 

hihi, iallfall, tycker ni ska kommentera DETTA INLÄGG, om ni vill bestämma musik till ipoden på bloggen! ♥



Jag är skum, jag vet! :D

Men jag är inte udda, jag är unik!

Godnatt på er!






Kommentarer
Postat av: claudia

sööthe(L)

2009-09-13 @ 19:04:48

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0