Redo för skolkort... ;)

Godmorgon på er alla sötnosar! ♥

Nu är klockan snart 8 och jag har lite bråttom, men bloggar en snabbis!

Ska lägga ner plattången i väskan också, bland alla skolböcker, hoppas den får plats!

Håret är fixat, smink, kläder, ja, allt annat är nog klarttt!

Men ska börja gå om typ 10 minuter...

 

Om ni är intresserade, så åt jag en väldigt god frukost idag, mycket apelsinmarmelad dock.. ;)



Som ni ser i bakrunden, ut genom fönstet, är vädret inte perfekt precis.
Rätt mulet faktiskt, men bara det inte regnar när jag ska gå så är det okej! :)

Kläder idag blev samma som på min visningsbild;

 

Klicka på de små bilderna, för att se dom i större format! :)

Nä, nu har jag inte tid att sitta här längre, men ni får ha en bra dag så hörs vi ikväll? :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0