Se upp, flygande pannkakssmet!


Hej hopp alla söta!

Med ordet söta, så menar jag ni som kommenterar gulliga saker, och kollar min blogg. :)

Har fått mer&mer kommentarer om att jag bloggar bra, och absolut måste fortsätta, och det är både uppiggande och roligt, för då blir det liksom en helt annan grej dethär med blogg, det blir så mycket roligare när man vet att det är uppskattat! :) Ni får en extra puss! ♥

Idag i skolan var det riktigt, riktigt, riktigt roligt!

Eller tja, inte första lektionen då det var språkval - prov. Men det gick ganska bra faktiskt, men aldrig kul med prov...

Men matrasten sedan var ju helt sjuk, haha! Stina&Sanna kom och tog mina skåpsnycklar helt plötsligt, och sprang iväg med dom, så jag typ sprang efter, haha. Sedan när dom kom in i mitt skåp, var dom på gränsen att ta mina skor, men jag hindrade dom. ;) Och sedan satte jag mitt lås på Sannas skåp, eftersom hon inte har något lås, så hon kom inte in där, men vi gjorde en deal, så jag tog bort det igen, haha. ;)

Men innan dess att jag satt på mitt lås på hennes skåp, så jagade dom mig och Anja utanför högstadiet, för att dom ville ha mina nycklar... Haha, för er som undrar; Nej, vi går inte på dagis, utan vi hade bara allmänt kul. ;)

Sv/so:n var också rätt kul, jag, Stina, Frida, Karro och Amar&Andreas lite bredvid, satt och pratade om olika ords betydelse, lite failade ord, hahah! Men jag lärde mig en hel del faktiskt! (y)

Sedan på hemkunskapen, sista lektionen, skulle vi göra pannkakor, och jag fick jobba med Amar, för Sean var sjuk...

När jag gick runt där med bunken, där det var smet i, så kommer Sanna plötsligt brevid mig och börjar ta mjöl i mitt ansikte, och då av ren reflex, så vänder jag mig typ om på något konstigt sätt, så hälften av min och Amars smet hamnade på golvet, handduken och bänken, hahaha, fyfan vad vid skratta!

Senare under lektionen skulle jag och Sanna gå på toa, och jag stod och väntade på henne utanför toan, och sjöng massa fina sånger, haha! Shit, längesen vi hade så kul tillsammans! Förutom dom 6 åren vi kännt varandra... :)

Alla var typ klara med sina pankakor tjugo i 4, då vi egentligen skulle slutat, så fick typ stressa i oss pankakorna, och sedan sticka hem!

När jag kom hem hade mamma lagat en jättegod mat! Kyckling i curry, och ris! ♥

Efter maten pluggade jag engelska, och skrev lite på sv/so - uppsatsen...

 

Sedan åkte mamma, pappa och jag ....

Nja, det får ni läsa i inlägget efter, annars blir detta inlägg superlångt! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0