Sitter just nu hos dom bästa i Borås! :)

Tjoho alla glada, hur har ni det? ♥

Själv har jag det toppen! Sitter just nu hemma hos brorsan, i en säng, och skriver. ;)

Ramona nattar barnen, och Roger är inte hemma, så jag sitter bara och väntar på Ramona, så jag passade på att blogga lite på hennes snygga och smidiga lilla lilla laptop! :D

Igår kom jag hit runt 5, då kollade vi typ på tv och tog det lugnt mest.
Freja badade på kvällen, så jag och hon hade kul, med alla hennes badankor och vattenleksaker. ;)
Hon skvätter vatten, haha! ♥

Kollade IDOL på kvällen, och ett nytt program som var efter, som typ handlade om kändisar i djungeln eller något sånt, men vi kollade inte hela, utan satte på filmen Patrik 1,5 som jag visserligen sett många gånger, men den är ju så kul. ;) Och så åt vi godis. Somnade väll runt 12...

Idag vaknade jag runt 7 av att Ramona och Eddie var vakna, men Freja vaknade inte förens typ kvart i 8.
Gick upp och kollade Teletubbies, och sedan frukost. Gjorde oss iordning, packade skötväska, och det var fullt liv, haha, men runt halv 10 -10 kom vi iväg. Skulle gå till knalleland, för Ramona ville köpa lite nya kläder åt Eddie&Freja. Jag bar Eddie nästan hela vägen, för han sov så sött i min famn, och var som en ända degklump! ♥

Vi gick in till olika affärer där barnkläder fanns; Lindex, H&M, Kappahl, Cubus och säkert nån annan affär, som jag dock inte minns.

Tillslut köpte Ramona söta kläder till Eddie, och Freja fick ett par trosor! :)

Åt på MCdonals också, eller, jag gjorde det, och Freja åt pomfritt, för sedan gick vi till ett ställe där det såldes korv&bröd, så det åt Ramona&Freja! Sedan köpte vi lite godis på Ekohallen, och när Ramona gick runt och valde lösgodis till Freja, hade ju ingen av oss nån exakt koll på Freja, men när vi vänder oss mot henne, står hon och gräver i godislådorna, och har hela munnen full med godis, hahaha!

På vägen hem mötte vi massa poliser, + en polishelikopter, och varför, fick vi snart reda på;
Det var ju nån match som skulle spelas i Borås ikväll, och då var det massa grupper som gick omkring och skrek namnet på det lag dom hejade på, och vilket lag som dom hatade, och vissa skrek; hata göteborg!
Så det var därför det var massa poliser, ifall det skulle bli bråk eller så..

Vägen hem tog rätt lång tid, eftersom Freja varken ville bli buren, eller sitta i vagnen, så hon gick i sin egen takt.;)
Men tillslut kom vi hem iallfall, och då började Ramona med maten, köttbullar&potatis, mums!
Jag och Freja kollade på tv sålänge, sedan åt vi.

Efter maten satte vi oss vid tvn och Freja kollade film/disneydags, och åt godis! :)

Sedan gjorde Ramona välling åt Freja och sådär, och gick in till sängen med båda barnen, för att de skulle sova.

Nu har det varit tyst ett bra tag, varken skrik eller gråt, så dom sover nog!

Ramona kommer väll ut snart antar jag, och då blir det nog film som gäller, och ostbågar&godis!

 

Imorgon åker jag hem, blä, alltid lika tråkigt verkligen!

Men jag skriver mer imorgon, hemma.

 

Ha en fortsatt bra lördagkväll, pusssssssssssssss!

 


Kommentarer
Postat av: claudia

att du orkar skriva så mycket :o

men jag läste allt;D

2009-09-13 @ 10:47:03

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0