Skolfoto idag! :D

Tjoho på er! :D

Idag har skolan vart rätt kul! :)

Projekt första; haha, hade jättekul med Anja, och vi skrev fina lappar till varnadra, som jag tog kort på, men kommer dock inte lägga ut bilden här, för Anja använder sig av ett väldigt.. tja vad säger man, grovt språk? ;) hahahahha!

Andra lektionen var NO, blä blä tråkigt!

Sedan lunch med mina älsklingar! :) Anja är en suuuuris, bara för att jag och Frida kanske ska på

språkresa tillsammans..;)

Efter lunchen gick vi till omklädningsrummet och tog fram plattänger, smink och allt sånt, och började fixa iordning oss! Tog endel kort också, som jag kommer lägga in i detta inlägg.

Höll på i typ en timma, sedan skulle hela klassen samlas utanför skåpen för att sedan gemensamt gå upp till lilla idrottshallen där han fotar!

Kom fram till att vi ville ha ett roligt gruppfoto, så vi fick ställa oss vart vi ville, och då hamnade såklart jag och Anja bredvid varandra, och typ höll armarna runt varandra, ja, verkligen spännande att se hur det blev.. ;)

Sedan var det ju då de enskilla fotot.. Dom som redan hade tagit, stod ju såklart runt och kollade, vilket var rätt jobbigt. ;) När jag väl hade tagit iallfall, kom Olle fram till mig och sa;

- Du blev jättefin, du var jättefin verkligen, helt seriöst!

Hihi, sötnos:)

 

Gick tillbaka till skåpen sedan, och tog fram sv/so grejer, men vi kollade på en ROM-film hela lektionen...

Sista lektionen för dagen var elevensVal, och jag jobbade med sv/so, NO och engelska.

Jag och Anja pratade en heeeeel del med varandra, men tillslut blev det tyst, och anja råkade peta in sin penna i mitt öga, som tydligen inte var med mening, men gjorde jävligt ont ändå...

 

Jaja, efter skolan stack jag hem och åt, och nu sitter jag här.

Föräldrarmöte senare, så då blir man ensam hemma, göttans!

Måste plugga nu också, bläääää!

 

Just det!
- Fick ett mess ifrån Ramona idag, och hon frågade om jag ville komma till dom i helgen, yesssyess, så
det blir nog så! :D ♥

Nu får ni lite kuliga bilder ifrån dagen, och eftersom det är så många tar jag dom i mindre storlek, men som alltid;
klicka på bilderna för att se dom större!






Det var många bilder det! :)

Här får ni två bilder i normalstorlek, som Anja tog när fotografen tog enskillda foton på mig! :)




Gah, undra hur dom blev...!?

Nu ska jag plugga, pusshej!






Kommentarer
Postat av: claudia

flummig du var (;

nej men söt :)

2009-09-08 @ 17:02:42
Postat av: Stina

ojoj, mycket fina bilder! ;)

hoppas de andra korten blev lika nice

2009-09-08 @ 19:02:43
URL: http://stinaeliasson.blogg.se/
Postat av: mikaela fahlström

olalala! ;)

fina bilder, speciellt den på bara mig!!! xD

2009-09-08 @ 22:47:42
URL: http://mikaduvet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0