Tv - kväll!


Jag åkte hem från Frida runt halv 7.

Hem och äta, sedan sätta mig vid datorn ett tag och prata med Claudia, som jag inte pratat med på år&dar känns det som, eftersom jag inte hunnit vara inne på bilddagboken så mycket, haft fullt upp med annat...!

Men som sagt, har pratat med henne lite, och nu snart, klockan 8, bänkas jag framför IDOL, och sedan klockan 9 ska jag kolla på kändisdjungeln, rätt kul.. ? ;)

 

Hoppas ni får en bra kväll, och min dag har varit bra, pusshej!

 

allt jag säger blir fel, att jag inte tänker innan?
din uppfattning av mig, försämras ju hela tiden, jag som nästan trodde att du tyckte om mig, mycket...

-


Kommentarer
Postat av: claudia

ohyeeeees ;D

& jag saknade dig där

för du inte va inne,det kändes som vi inte har snackat på ett tag för vi snacka varje dag innan juh ;D

och nununu ärru inne yeeeah claudia är glaadast (:

& du är sötast <3



2009-09-22 @ 20:03:02
Postat av: jag själv, linda.

svar till claudia:

puss på dig sötan<3

2009-09-22 @ 20:42:23
URL: http://duvetlindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0