usch, ofräscht värre...

Tjing tjong på er, mår ni bra? :) ♥

Jag läste nyss på textTvn, och en artikel som jag fastnade för, och började tänka på, var denna;



Usch, när man tänker på det, så känner iallfall jag, att man inte vill bada i badhus mer.. ;)
Jag menar, tänk om man får en kallsup, eller när man överhuvudtaget är i vattnet, alltså, va äckligt...
Man tänker ju inte på det när man väl badar, men sanningen är ju så...
Trodde det mest var små bebisar som kissade i vattnet, men det skulle inte förvåna mig om det var lika
många vuxna/ungdomar...
Själv skulle jag aldrig kunna kissa i vattnet.. !?

Vad tycker ni om sånthär?
Tycker ni det är lika äckligt som jag?


Kommentarer
Postat av: claudia

usssh äckligt

,nu tänker jag inte mer bada i badhus,

men när man väll badar tänker man ju inte på det,

men det är ju endån äckligt >_<

bada där någon har pissat,blääh nejj ;s

2009-09-09 @ 16:49:49

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0