Mjukiskläder - dag! :)

Hejhopp, skola idag som vanligt.
Matteprov första lektionen, fy, det gick inte bra.. :(
Efter skolan blev det hem och äta&plugga.
Fått ännu mer läxor och prov nu, så underbart!


---

Dagens roligaste: sv/so lektionen - Mikaela, Albin, Andreas, Sean, Stina & Anja ;) ♥
Dagens låt: Hero - Enrique Iglesias
Dagens önskan: Att jag får mycket roliga sms. :)
Dagens smink och hår: mascara. Halvt vågigt/fluffigt, nersläppt ibland & uppsatt ibland. ;)
Dagens väder: Olika. Mulet och regnigt ena sekunden, och lite soligt ibland.


Idag lånade jag en ny bok av Katarina Von Bredow, som heter Hur kär får man bli?

Verkar väldigt bra, har redan börjat läsa den.

Idag hade jag mjukiskläder, det är både bekvämt och snyggt, enligt mig. :)


haha, jag är fruktansvärt oseriöst på bilden till höger! ;)





Hoppas ni alla har det bra, love you!

/L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0