Videoblogga?


Vet jättemånga som videobloggar, och själv tycker jag det verkar roligt!

Jag vill inte bli någon person som sticker ut i mängden, om jag nu börjar videoblogga.

Alltså, jag menar vissa säger ju ingenting, utan bara visar sitt utseénde, och det blir man ju sjukt trött på,

men om jag skulle börjat videoblogga, hade jag vart seriös, och liksom gått in för det. :)

 

Jag vill inte heller bli nån fjortis, som alla tycker är jobbig, "mengud, videobloggar du!?".

 

För det finns ju folk som stör sig på videobloggning, men själv tycker jag bara att det verkar roligt.

Men nån som vet, man måste vara medlem på Youtube och sånt innan va?

Så man lägger ut videon där, och sedan in på bloggen, eller?

 

Om du sitter framför dataskärmen och läser detta nu, så skriv jättegärna en kommentar och förklara för mig. ;)

 

Ska jag videoblogga?

 


Kommentarer
Postat av: anjas panjis (y)

SNÄLLA LINDA, BÖRJA INTE VIDEO BLOGGA!!!!!!

2009-09-18 @ 17:41:10
URL: http://anjalovisaa.bloggagratis.se
Postat av: jag själv, linda.

svar till anja;

men asså, anja vad har du emot det? seriöst, det är bara för att du tycker att alla som videobloggar är fjortisar och sån skit, men jag är varken fjortis, eller tänker tönta mig, om jag nu videobloggar. så lägg av och bli sådär.

2009-09-18 @ 17:55:17
URL: http://duvetlindaa.blogg.se/
Postat av: claudia

det låter kul ;D

du kan gärna videoblogga för du är dig själv :)

& ja jag tror att man måste bli medlem på youtube & sen länka det till bloggen vore kul =D

ha det bäst !<3

2009-09-19 @ 11:29:31
Postat av: jag själv, linda.

svar till claudia:

Ja, jag tänkte videoblogga, men lägger nog ner den verksamheten.. ;)

orkar inte. ;)

2009-09-19 @ 19:46:18
URL: http://duvetlindaa.blogg.se/
Postat av: claudia

hahahaha okeey (;

men din blogg är endån fin ;D

& jag kollar in alltiiiiddd =)

2009-09-19 @ 21:27:23

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0