April, april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill!

Hej på er!
Påsken närmar sig med stormsteg! Redan första april och
skärtorsdagen idag ju!
Gillar denna tid på året, inte minst för att jag fyller år runt påsk, hihi..
Men det är så gulligt med allt påskpynt och godis i påskägg. Ja, påsk är mysigt!

Jag fyller år om 12 dagar, den 13april, längtar jag eller?! 15 år..
Börjar bli en gamling nu ju?

Påsklovet har börjat! Underbart!

Mycket skoj som händer just nu!
Vissa har ju haft påsklov denna veckan, så känns riktigt gött att s
kryta med att man har en låång
veckas ledighet framför sig! :)
 



Kommentarer
Postat av: frida hedberg ❀

sv: tack gumman,

du är finast!



love you,

<3

2010-04-01 @ 19:54:12
URL: http://fridaasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0