Bästa födelsedagspresenten - från Källby!


           

Ja, jag fick ett kamerastativ av kusinen och hennes underbara familj!♥
Blev superglad, har önskat mig det!

Fick den i söndags innan jag åkte hem. Dem kom in till mig i vardagsrummet och sjöng, Alice, Gherry och Emma!
Tack så sjukt mycket underbaringar!

Nu när jag har stativ så kan jag ta finare bilder när det te.x är mörkt, för då kan man ha längre slutartider eftersom man har stativ och då blir det inte skakigt.. :) Konstig förklaring men jag är iallafall superglad att jag fick det!

TACK TACK TACK TACK!


Kommentarer
Postat av: frida hedberg ❀

gud va roligt! :D

vi måste verkligen ha en fotodag snart!

speciellt nu när vädret är så braaa,



och du, hur blir det på fredag?

sover du hos mig? :)



puss, love you!



btw; DU FYLLER ÅR IMORGON! :D <3

2010-04-12 @ 17:09:48
URL: http://fridaasofie.blogg.se/
Postat av: Alice

Du är bäst!! =D

2010-04-15 @ 19:05:00

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0