Bilder från släktkalaset!

Nu har det kalasats klart och gästerna har åkt hem. Jag har haft en bra dag med roligt sällskap och gott att äta! :)
Fick ju lite presenter också, hihi.

Här kommer lite bilder från dagen!

Jag, Ramona och Eddie vid tårtdags. Jag ser sur ut men det är för att jag är koncentrerad, haha!

De första 30minuterna efter att dem kommit så var Freja väldigt sur och gav mig arga blickar..
haha men hon var blyg och så har vi ju inte setts på ett tag.. Men sen när det hade släppt så var det som vanligt. :) Vi lekte och hade hur kul som helst! Fick riktigt ont i magen för att jag skrattade så mycket!

Lillskrutten var lika charmig som alltid! Men extremt mammig! ;)

Var ute en sväng med godingarna!


Lät fruktansvärt fint! ;)

Tack för en toppendag! ♥

ps: det var fler folk än freja, eddie och compani, men vill eller får inte lägga ut bilder på dem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0