En bra frukost är en stor frukost

Godmorgon!

Denna morgon fick jag i mig en regäl frukost kan jag säga! Brukar inte äta jättemycket till frukost, och det är en av anledningarna att jag hade dåligt blodvärde - att jag äter alldeles för lite.
Vanligtvis brukar jag bara äta en tallrik med flingor, där jag tillochmed bara äter hälften sedan häller jag ut resten..
Inte bra, inte bra. Många på akuten och vårdcentralen som kommenterade mitt ätande igår...

Så imorse åt jag en stooor frukost, och blev väldigt mätt kan jag säga!

Smörgås, varm choklad, ägg och kiwi.

Kiwi te.x är bra för mig, för då får jag i mig mycket av... Ja jag vet inte vad men mamma säger att jag ska äta mycket kiwi iallafall, och det är ju gott!

Jag ska försöka äta en sånhär stor frukost lite oftare, samt lunchen i skolan och middagen hemma.
Pappa säger att han ska försöka göra sån mat som jag tycker är jättegod, så att jag äter mycket..

Igår gjorde han blodpudding (inte jättegott men får i mig järn då), och idag ska han göra Lövbiff!

Så så är det just nu..

Nu sticker jag till skolan, har saknat det! Orkar inte att vara hemma längre, för jag saknar mina bästa vänner också... :(

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: djustd

Allt bra med dig? Det var ett tag sen jag var inne och läste bloggar...Ha en fin dag iallafall! Kram :)

2010-04-22 @ 13:02:40
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0