Fina pics, moped, dusch, tv.





tre bilder som är tagna utanför min mormors hus, fast med olika redigering.

Nu har jag nyss kommit ur duschen. Var ute och körde moped med pappa förut, sedan var man frysen och då var det riktigt skönt med en varm dusch!

Nu ska jag krypa ner i soffan och kolla på Dating in the dark. :)

Hoppas ni får en trevlig kväll och jag vill faktiskt tacka er alla som besökt mig, väldigt kul att min statistik höjer sig hela tiden!
Idag hade jag 80+ , men mitt besöksrekord totalt är 142, kul att så många kikar in hit! :D

Natti!

Kommentarer
Postat av: Diana - Toppen av ytlighet

grattis du vann länktävlingen på min blogg ^^ GRATTIS <3

2010-04-20 @ 21:12:37
URL: http://dianasl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0