Min helg i bilder och videos!


...ja det är en dator han sitter på. ^^

busfrö!

PUSS

sötast i världen

hihi

mums... ost! haha

På lördagen gick vi till en lektplats. Hade med oss lite picknik som bestod av tonfisksallad! Supergott!
Var mysigt att sitta där och äta i solen, men det var samtidigt lite kallt när solen gick i moln...

kladdisen... Haha han klev med hela knäna i matlådorna och fick mat över hela sig.. ;)
Men han var lika glad för det!


HAHAHHAHAHAHHAH den bästa bilden på Freja med röda läppar efter hennes klubba.
haha flabbar ihjäl mig när jag ser denna söta bild!!!! ;)

HAHA , hela minen gör dessa bilder extremt roliga, jag skrattar så jag dör! ;) ♥

På kvällen gjorde jag och Ramona maränger och åt det tillsammans med glass, grädde och hallon.
Kollade på en film samtidigt, Drömbilden. En jättebra film! Mysigt!
Längesen man såg VHS ;)

This is why I love him!

Söndagens cooling!

Finaste! :)

Videosar från helgen:


Eddie skrattade som bara den när jag stängde igen kokboken hårt, så att det smällde ;)
Men under videon när jag hade framme mobilen så blev han mer intresserad av den och tyckte in kokboken var lika rolig längre... men söt video ändå! hihi

Känner mig elak nu i efterhand när jag hör att Freja ville ha brillorna men att jag inte ville ge henne dem..
Men sanningen var faktiskt att Eddie hade dom först, så kom hon och ville vara med.
Så då måste ju han få leka klart med dem först, eller..? ;)

TACK FÖR EN UNDERBAR HELG, PUSS OCH KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0