Nattdags

Hej!
Jag vet att jag aldrig uppdaterade på tågresan hit, men jag satt tillsammans med en farmor och hennes två barnbarn som hela tiden skulle äta ur sina matlådor vid varje stopp.. haha så hade fullt upp att sitta och kolla på dom. ;)

Men nu är jag i Lidköping iallafall!
Ligger i min säng och funderar på att sova. =)

Imorgon är jag ensam hemma här, för både Gherry och Alice jobbar, och Emma är på dagis!
Jag ska hämta Emma på dagis runt halv 4 :D

Men jag bloggar mera imorgon, sov gott!!

Kommentarer
Postat av: LEGENDEN

Vad skönt att höra!

- Jo det är bra med mig med.

Ska du göra något skoj idag? :)<3

2010-04-08 @ 01:23:51
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0