1 Augusti 2010



Godmorgon alla bloggläsare! Hoppas ni sovit gott, det har jag! Men blev lite sent igår...

Ingen fest eller annat, utan allt hängde på en liten liten nattfjäril som envisade sig med att flyga runt i mitt rum när jag skulle sova. Hatar småkryp och andra flygfän så jag var ju tvungen att få ut den!
Ett tag satt det stilla ovanför fönstret ganska länge så då tänkte jag Nu har jag min chans! Men när jag väl kommit upp på stolen och skulle mosa den så poff var den borta! Det slutade med att den satt på väggen ovanför min säng och då! SPLASCH! DED! Haha så då kunde jag sova lugnt........

Gjorde förresten en liten video inatt runt halv 1, när jag inte kunde sova. Haha har inte kollat på den än, men ska göra det och kanske lägga upp den här. ;) En lite annorlunda videoblogg!

Nu ska jag få i mig lite frukost och deppa över att Top Model inte kommer 11:15 idag.. Bara på vardagar! Och nu är det sista avsnittetn, finalen, som man måste vänta på... gah...


Ha en fin morgon, kram!


Kommentarer
Postat av: Linh

svar: om du följer detta:

logga in -> mina bloggar -> (kolla i bloggens ruta där det står allting) -> leta upp en som heter tracking-kod -> där finns alla koder o sånt :)

2010-08-02 @ 11:21:06
URL: http://sweetlinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0