18 Februari 2010

Halloj!

Idag har jag mycket att skriva känns det som..

Dagen började med att jag fick ett sms från Ramona som löd:
"Hej! Hoppas jag inte väcker dig nu.. Du glömde nog ett par svarta vantar här.. :-)

igår ställde sig Eddie upp för första gången... :-)!!

Kram"

 

Ååh,va glad jag blev när jag läste! Eddie kan stå upp! (dock bara i typ en sekund).. Men det kommer nog gå snabbt nu, och om ett tag kan han säkert gå! =) Tiden går så snabbt, det dröjer inte länge förens Freja och Eddie är tonåringar och går i skolan...fast det är ju ett antal år kvar, men jag tycker att dom alltid ska vara såhär små, hihi. ^^

Sedan har jag smsat med min kusin Alice också! Ska åka till dom i Lidköping den 5-6-7 mars! ♥

 

Idag har jag pluggat NO och slappat.. I eftermiddag åker jag och mamma ner till min mormor i Göteborg.
Hon har ju kommit hem från sjukhuset nu, och behöver lite sällskap. :)

Imorgon bär det av till Melodifestivalen, ska bli såå roligt! :D


en nyligen redigerad bild på mitt öga.

Inte jättenöjd, gjorde den som hastigast...


Men nu ska jag äta middag, kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

nice eye



^__^

2010-02-18 @ 14:11:43
URL: http://tanyk.blogg.se/
Postat av: Karolina

Hej gumman,



Roligt det där med Eddie :)

Men skulle du kunna maila mig lite om det ja måste kunna till No provet, för ja har glömmt Non hemma :( och ja ska göra det den 2 o den 1 ska ja till läkaren o kommer antagligen inte hinna plugga då så ja måste göra det nu i Thailand, skulle vara jätte gulligt om du kunde göra det :)<3



Sedan när ja kommer hem så får du en present! :D<3

Love u. <3

2010-02-18 @ 16:54:01
URL: http://lindaochkarolina.blogg.se/
Postat av: sofia

Vart i Göteborg bor din mormor? jag bor nämligen också i Göteborg :D

2010-02-18 @ 17:50:33
URL: http://sofiaaaaa.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Snyggt ju!

2010-02-18 @ 18:24:59
URL: http://redlipstick.webblogg.se/
Postat av: Alice

Snyggt! Jag visade Gherry och han sa att jag skulle hälsa att det var Riktigt snyggt. Riktigt jävla snyggt. Om jag ska citera ordagrant! =)

2010-02-20 @ 19:49:04

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0