Friday!



Hej på er!

Idag är det äntligen fredag!
Skolan var rätt seg... Men slutade 14:10, gött.

Fick skjuts hem av Isabelle och hennes mamma, tackar och bockar.. =)
Sedan in i värmen och fixa mat. Blev rester, mums..

Åt köttfärslimpa och potatismos för några dagar sedan, så det fick bli det.
Här är en bild som är tagen när jag precis skulle börja äta.. Visst ser det gott ut?



haha, jag vet att ni tänkte "uuuh va äckligt det ser ut?!", och jag håller med er..

Men det var faktiskt jättegott, bara att det var rätt blandat.. Menmen, det blandas ändå i magen, så varför kan det inte lika gärna göra det på tallriken?

 

Mätt blev man iallafall..

 

Nu håller jag på att fixa i ordning mig, för strax ska jag åka till Frida, och sova där tills imorgon.

Imorgon kommer Frida till mig, och sover hos mig!

 

Vi hörs senare, eller imorgon, men ni får ha en trevlig fredag!

 

puss och kram. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0