Läsa, film, äta soppa

Hej på er! ♥

 

Min rubrik lät en aning knas, märkte jag när jag läste igenom vad jag skrivit... Men min dag har varit rätt knas så det passar ju!

 

Imorse när jag satt vid frukostbordet började jag känna mig jätteyr. Halsen gjorde ont och näsan var täppt... Förkyld! :( Jag orkade göra något annat än att gå tillbaka till sängen. Jag började istället läsa en jättebra bok av Katarina von Bredow; Syskonkärlek. Jag älskar verkligen hennes böcker! Dem handlar om förbjuden kärlek.


Jag har nästan läst klart boken redan. ^^

Sedan satte jag mig och kollade på film och åt soppa. Inte sådan soppa som vi får i skolan, utan soppa med olika smaker, som te.x sparris eller räkor, jättegott!


Innan jag bestämde mig för att vara hemma idag, så hann jag iaf ta en outfit-bild.


- Men får väl ha dom kläderna imorgon istället. ^^

kramar!


Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt

Hej

allt bra ?

Ha en bra dag.

2010-02-02 @ 14:42:30
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: alice

har den boken hemma, är den värd att läsa? :D<3

2010-02-06 @ 21:12:14
URL: http://funkysnoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0