Mycket motion hos Freja och Eddie...

... haha. Återkommer till det:

 

Hejsan hoppsan!

Hoppas ni haft en bra måndag och tisdag! Jag har inte vart hemma så har ju inte kunnat blogga, men nu är jag tillbaka. =)

Har haft roligt hos Freja och Eddie, men mycket motion som sagt! haha Freja ska ju fram och tillbaka till dagis och det krävs ju att man drar henne i pulkan samtidigt som Eddie är i vagnen, men jag och Ramona klarade det! Förstår verkligen inte hur hon orkar gå upp med både vagnen och pulkan, SJÄLV i vanliga fall? ;)

 

Det var extremt tungt, och en väldig lång bit till hennes dagis, men det gick!

 

Idag ringde deras klocka på 6. Skulle hinna göra oss i ordning och gå till dagis runt kvart över 7.

 

Igår och idag har vart väldigt mysigt och kul. =) Har bakat, kollat på film, busat, vart ute, ätit god mat...!

 

Och idag är det ju semmeldagen, så när mamma och pappa skulle komma och hämta mig, hade dom med sig semlor så vi åt det där innan vi åkte hem.. :)

pics:
- inte världens bästa bildkvalité, men skyller på att min mobil inte kan ta tydligare bilder..-

Måndagens goda mat var piroger! Mums!



Det vi bakade på måndagskvällen var Maränger (bilden), rulltårta och chokladbollar!




puss och kram. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0