Things you didn't know about me # 2


En svaghet som jag har är saknad. Om jag te.x vet att "detta är sista gången jag ser denhär personen" så mår jag jättedåligt, fastän att jag inte känner personen, utan bara vetskapen om att jag aldrig mer kommer se personen.

När jag var mindre kunde jag aldrig sova hos kompisar eller annat. Nästan alla gånger jag var hos kompisar och skulle sova där, så ringde jag hem mitt i natten och ville komma hem. Detta var kanske för 4-5 år sedan. Jag var sådär länge, men nu är jag "normal", haha . ^^

Även när kompisar skulle sova hos mig var jag likadan. Jag kunde inte sova, utan bara längtade "efter mamma". Samma här, så var det ungefär för 4-5 år sedan. Det var faktiskt ett stort problem jag hade, men som nu är helt borta, tur är ju det, ellerhur? ;)

Jag måste alltid ha en tofs runt handleden, vart jag än är. Men så är det säkert med många, men jag mår seriöst dåligt om jag inte har en tofs med mig. Även om jag inte kommer använda den så känns det tryggt att ha en tofs med sig, speciellt på handleden, haha.


Många kanske tror att det är något fel på mig efter dessa bekännelser? hahah men punkt 2 och 3 gäller ju inte längre, men jag ville bara berätta det för dom som inte visste. ^^ Jag tror ingen visste det faktiskt, förutom dom jag försökt sova hos när jag var mindre, men stuckit hem och när dom vaknade nästa morgon var jag borta, hahah..

 

rätt kul när man tänker på det!


Kommentarer
Postat av: josefine

härligt! aldrig varir där förut jag :D

-

jo det är något jag också borde göra, men som sagt det kommer ta tid ^^

kram!

2010-02-07 @ 15:54:37
URL: http://josefinethyberg.blogg.se/
Postat av: Jennifer

sv:

haha oj men nu gör man det ;)

Jag har kranen så dom droppar , det gäller att ha tålamod. Tips: Använd stativ så du inte skakar när du tar kort :)

2010-02-07 @ 16:06:23
URL: http://jeffelina.blogg.se/
Postat av: simone

Precis så är jag, när jag ser människor varje dag och vet att jag kanske aldrig mer ser dom igen!

2010-02-07 @ 16:08:48
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: anna

sv: hehe, allt är bra med mig tack! :) you? ;)

2010-02-07 @ 16:21:09
URL: http://rolen.blogg.se/
Postat av: Jennifer

sv:

aha synd. Om du bor nära ullared så finns det billiga där :) har ett litet därifrån som jag har när jag är inne och fotar för det är så enkelt att bära på och så har jag det om jag ska åka iväg på fest elr nåt :) annars har jag mitt tunga proffs stativ om jag ska ut och fota i närheten för det är så tungt ^^ men det ska bli kul att se bilderna :)

2010-02-07 @ 16:21:46
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0