Till "Veckans Blogg" vinnare framöver...

Jag har fixat och grejat här idag må ni tro!

Nu har jag gjort i ordning en alldeles egen ram för dem som vinner mina tävlingar framöver, te.x Veckans blogg. Förutom att personen vinner äran, så kommer han/hon samtidigt att finnas på bild i min meny hela veckan! Och med ett endaste klick, så kan man kika in och kolla på vinnarens blogg!

 

Ungefär såhär kommer det se ut. (Tog en bild på mig, som exempel)



En sådan bild (fast förminskad), kommer finnas i min meny, efter att vinnaren utsets!

Jag går då själv in på vinnarens blogg, och väljer ut en bra bild att ha i ramen.

Så om ni vill få chansen att vara i ramen en vecka, så kan ni anmäla er i min Veckans Blogg tävling, HÄR!


Lite roligare att verkligen få ett pris! =)


Kommentarer
Postat av: Frida

Svar: Jättefin blogg du har! Gillar den blåa färgen. :)



Kram Frida.

2010-02-23 @ 14:59:10
URL: http://gaiaa.blogg.se/
Postat av: My Vestlund

jag är med :)

2010-02-23 @ 18:04:46
URL: http://myvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0