Torsdag i bilder

Påväg till skolan:



sedan skola..

Hade matteprov första lektionen, gick jättebra faktiskt!

skola skola skola skola...

Sista lektionen, NO:






Sedan åka med mamma till Borås..


Köpte blandannat alla hjärtans dag presenter... =)
Två klädesplagg kom med mig hem också..!


Sedan in på Maxi.. (suddig bild, men tyckte den blev cool)



Efter det så åkte vi hem. Jag tog kort på klädesplaggen jag köpt, och här är bilderna:

"Sov" shorts - H&M


Urgulligt nattlinne - H&M


Just nu sitter jag vid datorn. Lyssnar musik och tycker synd om mig själv..


Kommentarer
Postat av: frida hedberg ❀

gud vilka gulliga kläder, eller sov-plagg!

sånna där shorts har jag letat efter i evigheter!

vad kostade dom? :)



PUSS

<3

2010-02-11 @ 22:34:59
URL: http://fridaasofie.blogg.se/
Postat av: Erica

ett sånt nattlinne har anja, fast hon har det som en vanligtröja i skolan... xD

2010-02-13 @ 13:06:09

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0