Bilder från friluftsdagen!

Här kommer äntligen bilderna från igår, när det var friluftsdag! Jag, Karro och andra från skolan hade valt promenad och pulkaåkning. Det var iskallt att vara ute! Fastän man hade så mycket kläder...

 

Gick en omväg, bara för att vara ute och promenera...

 

Grillade korv och drack varm choklad, så lite mysigt var det allt. :) Men som sagt, extremt kallt!



Jag hade med mig varm choklad, muffins och en macka!

Sötnosar! Kp och Karro.




Lärarna sa att man var tvungen att stanna där tills 2 - om man inte ville ner till skolan och jobba projekt förstås..

Men jag och Karro frös så mycket, så runt 12 åkte vi ner till skolan, anmälde oss hos rektorn att vi var där, och sedan in i biblioteket och plugga...  Åt samtidigt upp resten av våran fika!

Efter någon timma var vi klara med pluggandet, då sprang vi runt i korridorerna, haha.

Sedan in i musikrummet och sjunga i 2 timmar... ^^




Det blev en rolig dag! Trots kylan! :D

puss och kram


Kommentarer
Postat av: frida hedberg ❀

sv: älskar dig med! bästa vän <3



vilka otroligt normala vackra vänner jag har! hahah :D <3

2010-01-27 @ 16:36:14
URL: http://fridaasofie.blogg.se/
Postat av: Karolina

Usch vilka hemska bilder det va på mig :P

haha, aja skit samma, <3

älskar dig sötaste sötnosen<3

2010-01-27 @ 17:09:39
URL: http://lindaochkarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0