Borås nästa!

Godmorgon! Hoppas alla har sovit gott!

Idag tar jag bussen in till Borås med Frida. Ska shoppa lite. Eller... jag ska göra det, men Frida har inga pengar så hon får väl vara smakråd då. ^^
Äter väl nånstans också, så det blir en mysig dag på stan helt enkelt! =)

Bussen härifrån går 11:26, sedan hoppar Frida på i Olsfors.

Jag måste börja göra mig i ordning snart, för just nu känner jag mig hur seg som helst, och ser ut där efter...

h a h a. . .

När vi kommer hem från Borås så följer Frida med mig hem. Jag ska hjälpa henne med hennes blogg, hihi. =)

 

Hoppas alla får en bra start på veckan!

 

puss


Kommentarer
Postat av: Becca

Vill du bli veckans blogg?

Kolla då in min blogg, där jag har en veckansblogg-tävling!

2010-01-04 @ 10:19:28
URL: http://Beecca.devote.se
Postat av: Maja♥

sv; aa. :)

En kompis kommer, sjdå? :)

2010-01-04 @ 10:23:24
URL: http://fotbollsflickah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0