DAGENS;

Dagens tillstånd: Trött och seg.
Dagens humör: Trött :(
Dagens klädsel: Myskläder :)
Dagens frisyr: Utsläppt.
Dagens planer: Vara hemma och ta det lugnt. Plugga senare..
Dagens önskan: Vill jag inte skriva här.
Dagens blogg: Foki & Tyra!
Dagens fundering: Hm.. ska jag inte skaffa mig ett liv någon gång idag?? 
Dagens materiella vill ha: Pengar och ostbågar :o 
Dagens stressmoment: Måste plugga !
Dagens nedräkning: Till helgen... 
Dagens roligaste: Har inte hänt något speciellt kul idag faktiskt? Men om jag måste säga något så är det nog roliga videoklipp jag kollat på på YouTube.
Dagens textrad(er): "I hate this part right here"
Dagens låt: Take a bow - Leona Lewis




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0