Det blev fler timmar borta än jag trodde!

Hej bloggen!

Oops, jag har inte uppdaterat på hela dagen, men det beror på att jag vart hos farmor hela dagen och det blev fler timmar borta än vad jag hade trott!

Vi åt god mat och efterrätt, lekte med Freja och Eddie, pratade och tittade i fotoalbum, ja det har vart en mysig dag! Kul att träffa dom alla. :)

Vi stannade tills säkert halv 7, sedan blev det hemgång!

 

Nu sitter jag här och bloggar, och lyssnar Spotify. :) Ska göra klart reklamgrejen nu också, till redovisningen i skolan imorgon, sedan ska jag sätta mig framför tvn och se något bra, tillsammans med familjen!

Här kommer lite bilder från dagen!



k ö p t e  b l o m m o r. =)


Eddie liknar inte sig på denna bilden?! ;) han har inte så mörka ögon?



Kommentarer
Postat av: sofia

Det låter jättemysigt. Och jättesöta bilder :) ååh va sugen jag blev nu när jag såg den bilden längst ner...mums!

2010-01-17 @ 20:48:44
URL: http://sofiaaaaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0